Tuesday, November 17, 2009

Aku Dan Amarah



Kenapalah aku cepat sangat marah marah... Sampai satu ketika tu aku gengam tangan aku sampai kemerahan menahan kesabaran darinya. Dia tak buat ape pun tapi entah la. Aku jadi cepat nak melenting. Yang bestnya kat orang lain aku tak camtu pun. Pagi ni aku terkasar cakap.. Dia senyap  terus masuk kedalam biliknya. Tiba tiba dia masuk semula kedalam bilik aku.. "Kenapa u kasar ngan i?"...

"Im sorry"..

"Sorry sorry.. Nanti buat lagi kan".. Itulah asetnya.. Kata kata yang selalu menjadi pisau untuk melemahkan aku.

Aku ni jenis yang suka simpan.. Dan mudah dilihat melalui expresi wajah monyok aku.. Katanya dulu, kalau aku tak puas hati atas apa apa perihal pun just beritahu je dia. Bila aku express apa yang tak puas ati dia plak yang tarik muka dan dia plak marah marah aku. "Come on Man!!" katanya.

Jadi, its better aku senyap.. Yup.. Senyap...

Masing masing mempunyai sesuatu yang tidak lengkap pada dirinya bukan? Coz kita hanyalah manusia. Aku pun tak sempurna. Kadang kadang perkara macam ni berlaku buat hubungan itu intresting.. hehe

No comments: