Wednesday, June 9, 2010

Aku Dan Gathering

Betapa indahnya bila aku dapat gather semula dengan sahabat baik aku di Sunway Pyramid baru baru ni. Dah la tak plan ttbe hari tu plak semua free. Aku terlalu excited sangat setelah sekian lama tak jume diowk. Adakah ini satu pengorbanan kerjaya aku yang terpaksa ketepikan masa masa untuk aku luangkan bersama sahabat. Aku banyak bersendiri. Bukan perkara biasa pun. Aku sejak tadika dah stay rumah sorang sorang. So its not a problem at all. hehe

 Tarena dan Ungku.. Owh.. I really u. Teringat mase kite training masa kat Akademi dulu kan. Tarena aku doakan u cepat boyot. Xsabo nak tgk baby u. Ungku... waaa u plak dah nak kawinnnnn! hehehe

Dayana, shes the baby dalam group kami. Antara yang paling kelakar. Hehehe kalau dia takde macam xde garam plak. hehe Kami lepak di Restoran Thai Thai. 

 The food is greatttt!

 Ikan Masak Stim is one of the Specialties kat Thai Thai.


Ungku cukup teruja dengan tomyam nya. Dia dah la tak makan breakfast. Terus makan tomyam. Last last dia sakit perut. Cian dia..

Poyo


Haha Dayana mengenakan baju kurung ok.. Kampung sangatttt! Lepas makan kiteorang pegi Karaoke which is aktiviti wajib untuk memantapkan vokal.hahaha


 
Tarena Kardashian katanya.. hahaha


 Konfident wat wat sora sedap! hahaha


Hehehe Cian plak kat Dayana pakai baju kurung. Aku pinjamkan my tshirt kat dia.

 pantang nampak camera ya..

It was the best day to hang out with especially with my closest friends. I love u.







 








No comments: